سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود مقالات
دانلود همه پروژه ها
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سلام خیر مقدم خدمت شما برای تشریف فرماییتون هر نوع مقاله و پروژه بخواهید در این این وبلاگ یافت میشود هر کدام هم نبود درخواست بدید در اسرع وقت برایتان آماده کنم
  استان کرمان پهناورترین استان ایران است که در جنوب خاوری ایران واقع شده و از لحاظ تاریخی، سابقه سکونت در این ناحیه به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد. گنجینه های فرهنگی، تاریخی و معماری ارزشمندی در گذر زمان دراین استان پدید آمده که نمایان گر روند تاریخی و حیات اقتصادی ـ اجتماعی این منطقه است. تنها شهر خشتی جهان (ارگ بم) متعلق به هزاره های پیش از میلاد به این خطه تعلق دارد و بازار بسیار زیبای شهر کرمان به همراه ده ها اثر باستانی، طبیعی و معماری در این دیار وجود دارد که همواره گردشگران را م ...



موضوع مطلب : دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی استان کرمان

سه شنبه 96 فروردین 29 :: 1:27 صبح

به سایت ما خوش آمدید...ارائه انواع مقاله ها در تمامی رشته های تحصیلی و مقاله های آزاد...انواع پروژه های رشته معماری ، عمران ، برق ، کامپیوتر و تمامی کمک آموزشی پایه ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان --< ارائه فایل های اتوکد ، تری دی مکس ، ویری و ... برای شما دوستان قابل دسترس میباشد
کلیه حقوق این وبلاگ برای دانلود مقالات محفوظ است